torsdag 16 november 2017

Lugn höstvecka

Det här är första veckan på länge som jag kunnat hålla lite lugnare tempo utan någon deadline att hålla. Förutom flera trevliga träffar med vänner har jag också hunnit städa lite i mitt hem där kaos skapats under en längre tid. Grävde fram köksbordet igår ;) En affärskasse full med papper fick jag ihop, som jag bar bort till returpapperscontainern. Idag har jag fortsatt med diverse annat liknande. En stor skillnad syns nu trots att en hel del återstår att rensa bort i detta hem. Otroligt vad man samlar på sig...

Det har varit milt höstväder ett tag nu. Skönt, tycker jag. Passade nyligen på att sätta på vinterdäcken på bilen, för första gången sen tre år. Även om bilen nog även denna vinter ställs av till viss del var det bra att fylla på luft i däcken och kolla att de funkar. Åkte en längre sträcka i helgen när jag hälsade på familjen.

I övrigt fortfarande rätt tuff livsperiod, mentalt framför allt. Kämpar med att ta mig genom tunga dagar eller delar av dagar. Imorgon tas beslut som är verkligen viktigt för min livssituation. Hoppas verkligen det går vägen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar