lördag 11 februari 2012

Semester...

Skriver ett par rader som ett livstecken :) Mina guest house har inte haft datorer, sa detta ar forsta gangen jag ar pa ett internet stalle. Jobbigt att inte ha de svenska bokstaverna... Hittade forst inte heller nytt inlagg-funktionen, men nar jag kommenterade mitt forra inlagg, dok den upp.
Har tagit massor med foton. De dyker upp senare. Efter diverse aventyr i Mumbai, ar jag nu i sydligaste Goa. Jag har varit valdigt trott efter allt resande och oregelbunden dygnsrytm, men har nere har jag kunnat landa lite mer nu. Ser dock fram emot att se mer av Mumbai sen ocksa.

Har gatt langa strandpromenader, njuter av varmen. Pa gatan utanfor mitt guest house samsas manniskor, rikshaws, moppar mm med kossor om utrymmet. Ett spannande resemal...

Fortsattning foljer :)

1 kommentar: