lördag 25 februari 2012

Halsningar fr norra Goa!

Slank in pa datorstalle for att forsoka hitta tag till Mumbai. Borjar bli lite mattad pa beachliv, och skulle vilja ta mig till storstan lite tidigare. Dock fullbokat och programmet urlangsamt att kolla de olika varianterna... Passar pa att blogga lite under tiden... :) Har i alla fall tisdagkvallstaget bokat sen over en manad tillbaka. Bra med framforhallning :)

Har lite i taget forflyttat mig fran harliga Agonda uppat langs kusten. Mandrem Beach dar jag bor nu ar en vacker plats. Dagarna bestar av barfota- och flipflop-promenader langs de langa stranderna. For varmt att ligga och sola. Varvar med fikande, atande och slappande. Har ett mysigt rum med veranda mot en flod, nara stranden.

Min terass i Mandrem
Har tagit massor massor med foton. Skulle racka till en stor utstallning ;) Far se om man kan skilja alla beacherna fran varann sen. Med yogaplanerna har jag kommit ungefar sa langt att jag kopt en yogamatta...

Det har varit varierande med det sociala. Tidvis lite val ensamt for en social person som jag, men emellanat har jag trevligt sallskap. Sysselsatter mig ratt bra anda. Gick och sjong Queenlatar pa stranden idag. Galler att ova till de kommande stora konserterna...

Berattar mer sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar