lördag 7 maj 2016

Innehållsrik vecka...

Njuter av en hemmakväll i lugn och ro. Det har varit en hel del program under veckan, och jag har ett behov av "egen" hemmatid då och då :) Veckan har innehållit väldigt varierande program.

Jag har nu kommit igång med min magisteruppsats igen, vilket känns bra. Har haft en trevlig lunchträff på universitet, där vi satt ute i solen. Har varit på två terasskvällar på båtrestaurangerna i stan. Sommarkänsla när vädret varit toppen hela veckan. Körevenemang har vi haft också - både vanlig övning och en försäljningskväll med loppis och hembakt. Trevligt att delta i också :)

Igår var jag iväg på en dagstur med buss fram och tillbaka några timmar för att träffa familjen. Kom hem senare på kvällen, och idag har det också varit familjerelaterat umgänge hela eftermiddagen. Långpromenader har det hunnits med och ännu en joggingtur i torsdags, vilket blev den andra denna vecka. Ska försöka hålla igång joggingen någorlunda tänker jag nu, när jag nu så länge velat komma igång med det och det äntligen blivit av :)

Hemmakvällen blir nog avbruten nu... Fortsättning följer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar