fredag 3 juni 2011

Ledighet och besök

Vad härligt med lite lediga dagar nu. Dels är det helgdag idag, men jag har också tagit ledigt klämdagen imorgon, så det blir fyra lediga dagar på raken med helgen medräknad. Det har varit totalhektiskt på jobbet denna vecka, så det känns skönt att koppla bort det. Jag sov ungefär elva timmar i natt, vilket jag inte minns när jag gjort sist, så lite ledighet behövs nog nu...

Jag har utlandsvänner på besök, vilket är jättetrevligt. Dessutom är det härligt somrigt väder. Vi har sett oss omkring i den vackra omgivningen här på orten. Gått långa promenader. Ätit gott och druckit lite vin. Uppdaterat det senaste, då vi inte setts på några år. Även om man hörs via mail och så, finns det mycket att ta igen. Jag reser gärna själv, men jag uppskattar att vänner tar sig till mig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar