söndag 13 oktober 2013

Studier och höstfärger

Äntligen fick jag färdigt och inlämnat mitt referat, som jag kämpat med länge, i flera omgångar. Deadline är ikväll, och jag la nyss in den via vår kursportal. Varje gång jag bara skulle göra en sista kontrollgenomläsning hittade jag nya saker som behövde ändras och korrigeras...


Den senaste veckan har annars varvats med livskriskaotiska tankar och en hel del trevligheter. Tar nog kristemat en annan gång...

Träffat goda vänner i Sverige under min kursresa tidigare i veckan. Har också haft skojiga möten med mina trevliga kurskamrater under veckans lektioner. Har verkligen haft tur med gruppen, konstaterar jag än en gång. Tillsammans kämpar vi med att förstå den krångliga grammatiken och lyckas även få in en hel del humor i det hela... ;)

Njuter enormt av de höstvackra vyerna överallt just nu. Tycker mig se nya färgnyanser varje år. Träden bildar orange-rostbrun-gula skogar och parker. Hösten är en fantastiskt vacker årstid. Försöker passa på att ta in alla intryck, medan färgerna är här... En hel del fotande blir det, som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar