tisdag 1 oktober 2013

Lite höstuppdatering...

Oktober redan. Vad fort det har gått. Börjar lite smått normalisera mig, tror jag, från rätt tuffa veckor då jag känt mig både trött och trasig. Troligen har det varit en summa av intensiv förkylning och kringflackande liv i en tid då jag påbörjat något nytt. Ser fram emot mindre sömnbehov, så att dagslängderna skulle öka lite ;)

Idag pushade jag iväg mig till badhuset till klockan 10, då de öppnade. Då hann jag precis simma och basta tills jag skulle till min inbokade lunchträff. Börjar nu tro att jag lyckas använda upp mitt tiogångerskort innan det snart går ut :) Det var härligt att komma ut i det soliga vädret. Det har blivit riktigt höstligt kallt den senaste tiden.

Simningen gjorde nog väl för mina axlar. Nu börjar äntligen låsningarna i axlar och nacke släppa efter att under sensommaren hopat sig till rejäla spänningar. Jag har gått flitigt på massagebehandlingar och utövat lite yoga då och då.

Det var trevligt att komma iväg på lunchträff också, en rutin som jag lite grann kommit ifrån nu sen jag blev ledig från jobbet. Får försöka ta mig iväg oftare och komma ut bland folk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar