lördag 18 januari 2014

Vinteruppdatering

Några rader, då jag är hemma en liten kortis mellan dagens och kvällens program...

Det vackra vintervädret har fortsatt hela veckan. Idag var det sol och cirka -5 grader. Jag har varit ute på landsbygden och promenerat med vänner i vackra vyer. Jättehärligt var det att komma ut. Promenaden avslutades med fika. Sen var jag på Clas Ohlson och brände lite pengar ;) Det som kostade mest var ett litet extraelement, som jag tänkte kunde göra det lite behagligare i mitt stora vardagsrum under vintertid. I övrigt köpte jag mest sånt som man "måste ha"; batterier, färg till skrivaren och lite annat smått.

Det har varit en variationsrik vecka. Jag har unnat mig massage och frissabesök med slingfärgande, bland annat. Flera trevliga möten med vänner har det också blivit. En hel del administrativt och annat fixande har jag fått gjort. Mitt avslutande med något inför början av något annat har fortgått. Lite blandade känslor innebär det ännu av olika anledningar. Mest har det varit positivt dock. Veckans vardagar avslutades med ett härligt avslappnande yogapass igår kväll.

En tepåseetikett hade häromdagen följande text: Instead of resisting to changes, surrender

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar