fredag 21 mars 2014

Sol, litteratur & tv

Håkan Nesser var en av de som berörde temat sanning
Åh, vilken bra dag och kväll jag haft. Nu har jag Skavlan i bakgrunden, där snygga författaren Jo Nesbö (hittar inte norska ö här just nu...) intervjuas. Honom har jag dock inte läst något av, men sett en del intervjuer med och tycker han verkar intressant.

Har nyligen kommit hem efter en litterär kväll, där temat sanning tagits upp på många olika intressanta sätt. En vacker solig dag har det varit. Bara det gjorde att jag var på topphumör, då jag cyklade till stan efter en flitig dag med en studieuppgift.

Tappar koncentrationen här. Familjehemligheter diskuteras på tv, där även Helena Bergström nu kommit med. Ska nog hänga med mer i tv-diskussionerna nu... Skriver mer en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar