lördag 6 april 2013

Soffmorgon med lite semestersummering bl.a.

Funderar just om jag borde först ta mig ut och gå eller soffslappa med skrivande ännu en stund. Så trött och slö som jag känner mig, blir det nog soffan ännu lite till. Borde ta mig till tygaffären för att återlämna gardintygsproverna. Tänkte kombinera det med en promenadrunda. Har hunnit med både frukostte, macka och smoothie, och därefter ett par muggar kaffe.

Försöker se positivt att jag ännu har två semesterdagar kvar, innan vanliga vardagen återigen är igång. Alltså fokus på helgen nu :) Fortfarande skiner solen, mitt vackra semesterväder har inte upphört än.

Veckan har varit en mix av slappande, spontanitet och fixande av diverse "borden". Allt för fort har ju tiden gått, och jag skulle lugnt kunna ägna ännu en vecka åt fortsättning av detta :) Igår fick jag tvätten tvättade. Jag var också iväg och övade sång med en kompis inför kommande helgers konserter. Det var väldigt givande och gav mig peppning att fortsätta öva på egen hand under helgen nu.

På kvällen igår hade jag ett trevligt och väldigt givande samtal med en kompis, när vi var ute och åt. Båda har spännande livsfaser på gång med intressanta nyheter... Det är viktigt att påminna sig om och peppas att våga och tro på sina möjligheter. Som vi sa vid nyår - 2013 nu gäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar