onsdag 5 juni 2013

Trött försök till uppdatering...

Totaltrött och egentligen färdig för sängen, men sitter med en megastor mugg full av te och ingefära, så kan lika gärna skriva några rader medan jag jobbar på att dricka upp det. Solen och värmen har hittat tillbaka hit efter ett några dagars väderbakslag med regn och runt tio grader... Skönt.

Cykeln hämtad från verkstaden i måndags, så nu kan jag snabbt ta mig runt i stan igen. Nedräkning av arbetsdagar fram till den i mitten av nästa vecka begynnande semestern - på gott och ont. Mycket ska hinnas till dess. Det ska nog gå... 

Märker nu, att skrivarinspirationen inte riktigt infinner sig, så som den gjort vissa andra kvällar, då jag inte haft tid att skriva. Mitt flitiga morgonskrivande, som jag faktiskt nästan utan undantag hållit på med sen mitten av januari tror jag det var, har nu sen Tammerforsresan förra veckan stannat av. Har blivit för trött för att vilja gå upp lite extra tidigt för skrivandet. Verkligen dags för den där semestern nu.

Ger upp skrivandet för denna kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar