torsdag 27 juni 2013

Givande yoga och härlig semestermiljö :)

Avslappnad kväll nu efter en härlig dag med väldigt givande yogalektioner. Vi har fått stretcha och tänja ut många kroppsdelar riktigt utförligt, men ändå på ett tacksamt sätt. Till stor del liggande på mattorna. Jag vill försöka fortsätta med yogaövningar även efter hemkomst. Efter mina tidigare retreatveckor har jag lyckats hålla igång inspirationen en tid efteråt också  :)

Utsikten från yogasalen är jättefin. Kan inte se mig mätt på denna fantastiska omgivning. Hoppas jag lyckas hamstra intrycken för en lång tid framåt... Förutom promenader har jag slappat och läst en hel del idag (också). Håller på med en mysig Maeve Binchy roman, helt passande semesterläsning.

Fortsättning följer... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar