torsdag 4 juli 2013

Hemma igen efter Spanienresan

Har precis satt in lite bilder till de föregående inläggen, som jag skrev under yogaretreaten förra veckan. Det finns säkert anledning att återkomma till att skriva något om yogaveckan och semesterresan tror jag, men det blir inte ikväll. Många tankar och funderingar återstår. Helnöjd med både retreaten och min Spaniensemester som helhet. Underbart avslappnande har det varit, så välbehövligt.

Är nu hemma igen. En stor del av gårdagen gick till att resa. Fick starta klockan halv fyra igår morse, för att ta mig till flyget i Málaga. Kom hem vid halv sju igår kväll. Jag hade tur att få bre ut mig över tre säten på flyget igår morse, så jag lyckades nog sova lite från och till. Hade sen en trevlig spontant bestämd fika med en vän i Stockholm, innan jag tog bussen till färjan.

Idag har jag mest varit på språng, så imorgon får jag packa upp resten av bagaget. Det har varit en vacker dag idag, så jag var på stranden några timmar och slappade. Just den delen av dagen kanske inte räknas som "språng" direkt... ;) Träffat vänner och storhandlat mat, för det var rätt tomt i kylskåpet efter semestern. Härligt med några semesterdagar till innan jobbet sätter igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar