onsdag 25 december 2013

Julvila och båtbesök

Vad underbart det är med några lediga dagar nu. Jag är fortfarande väldigt trött, säkert som en följd av en längre intensiv och krävande period. Nu har jag kunnat sova ut på morgnarna utan att ha några plikter eller måsten som väntar. Trevligt att hinna umgås med familjen. Vi har den regnigaste julen på länge. Det känns vädermässigt ganska höstlikt med dagstemperaturer runt 6-7 grader.

Idag har vi kombinerat en regnig promenad med att besöka en sjöbevakningsbåt som finns på samma ort där jag befinner mig. En kompis som jobbar där guidade runt oss. Förutom att det var kul att träffa henne, var det också intressant och lärorikt att se vad de gör där. Lite annorlunda julaktivitet för mig ;) För andra kan såna här storhelger innebära jobbvardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar