onsdag 13 april 2011

Avkoppling

Blev trevligt välkomnad hos mina omtänksamma värdar...
Äntligen har jag en länge efterlängtad semester. Jätteskönt att koppla bort vardagslivet ett tag. Har vistats utomhus mycket, tagit långa promenader vid havet. Umgåtts med trevliga vänner, allmänt bara kopplat av. Det kommer nog lite foton hit till bloggen så småningom, likaså mer text om det.

Ska ta mig ut i solen lite till ännu. Det är första gången jag gick in och kollade mailen nu, sen i fredags. Föredrar att gå ut lite till istället för att sitta här just nu.

2 kommentarer:

  1. Skönt liv och här sitter jag bakom datorn i stället för att söka solen.

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har verkligen passat på att vara utomhus under semestern, därav längre paus från bloggandet också...

    SvaraRadera