tisdag 26 april 2011

Livets ljusa sidor...

Vilken bra dag det har varit - min sista lediga efter två veckors semester. Solen har skinit och värmt upp luften ordentligt.

Jag har bytt till sommardäck på min bil. Det var förstås inte så att jag jublade i morse inför tanken att behöva göra det - tvärtom. Men va nöjd och duktig jag kände mig efteråt. Och faktiskt, inte ens när jag väl höll på, upplevde jag det som speciellt jobbigt. Det ska jag ska förresten försöka lägga på minnet inför nästa omgång, att det ju inte var något att behöva bäva för... Åkte sen iväg och tvättade bilen också, så nu är den vårfin.

Åh, vad jag njuter av det vackra vårvädret. Jag har fikat i solen på min balkong, och varit ute och gått en promenad. Har också pratat i telefon med flera trevliga vänner och bestämt träff med några av dem. Vad livet är härligt! Gäller bara att komma ihåg att se de bra sakerna :) Ibland måste man dock påminna sig själv om det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar