fredag 1 april 2011

Äntligen helg, och lite av varje...

Utmattad efter en intensiv jobbvecka har jag sjunkit ner i soffan, framför nyheterna. Förutom arbetsdagarna har veckan innehållit en hel del annat också. Har unnat mig en ansiktsbehandling i skön spamiljö och varit hos frissan. Sång och skrivande har rymts även i denna vecka. 

Jag frågar mig, vart våren tog vägen... Känns som vintern kom tillbaka igen. Skönt i alla fall att dagarna blir allt längre. Så det finns hopp :)

Jag läser Barack Obamas "Min far hade en dröm", som är väldigt intressant. Den skildrar hans intressanta uppväxt och sökandet av sin egen identitet – betydelsen av den frånvarande fadern, om att vara färgad i den vita världen.

Min kompis skickade mig länken till sina konstverk i grafik. De är verkligen jättefina, tycker jag. Gå gärna in och beskåda. Åh, jag vill också kunna göra såna, tänkte jag, när jag såg dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar