måndag 29 oktober 2012

Storm ute efter trevlig kväll

Oj vad det stormar ute nu. Blir bara allt kraftigare. När jag kom hem vid 21-tiden, hann paraplyet vända sig ut och in flera gånger medan jag gick den korta sträckan från busshållplatsen och hem. Nu har vindarna alltså ökat på ännu mer. Låter väldigt högljutt där ute. Jag gick till jobbet i morse, för jag visste inte om det skulle vara för halt att cykla. Eftersom det regnade och såg eländigt ut nu på kvällen, tog jag bussen istället för att promenera hem.

Jag var på en väldigt trevlig spontanbestämd efter-jobbet-träff på en krog i stan. Vi hade seriösa diskussioner om livskriser och annat. Även om det kanske är lite deppiga teman, så blev jag väldigt uppåt och är nöjd med kvällen. Ibland är det skönt att prata av sig lite :) Och vi fick även med positivare samtalsämnen.

Som så ofta på kvällarna, är jag jättetrött nu, så jag tror jag däckar i säng. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar